loading...
اخبار روز فوتبال
Mr.Moein بازدید : 97 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

خوشحالم که براي تيم هم تأثيرگذار بودم و 6 امتيازي شدن ما به نحوه به عملکرد من ربط داشته است

اشپيتيم آرفي مهاجم تيم تراکتورسازي در سومين مسابقه تراکتورچي‌ها کاملا موثر ظاهر شد و يک پنالتي براي تيمش گرفت. پنالتي‌اي که سه امتياز بازي را به حساب شاگردان قلعه‌نويي ريخت.

آرفي در مورد اين بازي مي‌گويد:« خوشحالم که با تراکتور خيلي زود به صدرجدول رسيديم. ما خوب بازي کرديم و به نظر من بايد دو، سه گل ديگر هم به ثمر مي‌رسانديم.»

او درباره شرايط خودش هم مي‌گويد:« خوشحالم که براي تيم هم تأثيرگذار بودم و 6 امتيازي شدن ما به نحوه به عملکرد من ربط داشته است.» او ادامه مي‌دهد:« ما مدعي قهرماني هستيم و خوشبختانه با وجود امير قلعه‌نويي همه روي اين موضوع اتفاق نظر دارند. من کار کردن با امير قلعه‌نويي را دوست دارم و خوشحالم که امسال شانس کار کردن با او را دارم.»

آرفي کوچکترين اعتراضي به تعويض خود ندارد و با تمجيد مجدد از قلعه‌نويي ادامه مي‌دهد:« احتياج به کسي داشتم که به من اعتماد کند. من هيچ اعتراضي به تعويضم ندارم چون به قدرت تشخيص مربي تيم‌مان ايمان دارم.»

آرفي همچنين در مورد اعتراض شاهيني‌ها به پنالتي مي‌گويد:«‌ اين اعتراض به هيچ وجه درست نيست و مدافع تيم شاهين روي من خطا کرد اگر صحنه آهسته را هم ببينيد متوجه خواهيد شد که من بلند شدم و به زمين خوردم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,755